Forum GRY FPP I RPG Strona Główna GRY FPP I RPG
FORUM GIER I BAJEK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hogwart na Forum

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GRY FPP I RPG Strona Główna -> Odlotowe agentki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiu nowacki
fan gry rtcw 2



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: grudziądz

PostWysłany: Śro 8:09, 16 Sie 2006    Temat postu: Hogwart na Forum

Uwaga jestem za tym lukasz zeby tu powstala Szkoła Magii i Czarodziejstwaq
w Hogwarcie .Na moj www.hogawrt2.fora.pl
Uwaga zapisy na ucznia
nick -
wiek-
dom do którego chce nalezec
gryffindor-
slitherin-
renwenclow-
huffenpuff-
i podać coś o sobie
-
Zapisy na nauczyciela
nick-
podać przedmiot któergo chcesz uczyć
dostępne
WOHP
Zielarstwo
Eliksiry
Latanie na miotle
Zapisy na personel
Bibliotekarka
Wożny
Pielegniarka
Duch
Gajowy
Menu
Hogwart
Gabinet dyrektora -na [link widoczny dla zalogowanych]
Zapisy co podalem - na [link widoczny dla zalogowanych]
Zamek
Parter
Wielka Sala - tu mozna odpocząć po lekcjii
Kominek - haslo - alerico
Bufet- tu mozna zakupić z kuchnii jedynie za 1 knota
Pokój pierwszoraczniakow - tu czekają nasi przybysze
na podział domu przez tiare przydzialu
Kuchnia -zabronione
Podziemia
Loch dni śmierci - tylko duchy
Lochy - uczniowie mają tam lekcjie z eliksirów
Dormitrorium Slitherinu -tylko z Slitherina
Koniec tunelu lamentów - uwaga wejście do Komnaty Tajemnic
Komnata Tajemnic - uwaga bazyliszek , zabronione dla uczniów
tylko nauczyciele
1 piętro
Dormitorium Gryffindorr- tylko z tego domu
Sala 1 -
Sala 2-
Sala 4-
Pokój nauczycielski-tylko nauczyciele
Gabinet mioteł - przechowywalnia miotel
Początek tunelu lamentów
2 piętro
Wieza astreonomiczna - tu odbywa się lekcjie z astronomi
Gabinet dyrektrora -
Biblioteka -
Pokój przerw dla elfow
Pokój życzeń - jak uczniowie mają jakieś życzenia
3 pietro
Zakazany korytarz - zabronione tylko nauczyciele
Dziedziniec -Boisko do quiditcha - Nauka lekcjii latania
4 piętro
Pokoj Perfektów - tylko dla perfektow
Pokoj trofeów -
Izba pamięci
Zbrojownia -
5 piętro
Pokój dla personelu- tylko personel
Miejsce gdzie kiedys było lustro Ain Einpart
Miejsce przechowywania zbroi Godricka Gryffindora - uczniowie podziwiają jeden z artefaktow naszych zalozycieli
Dormitorium Huffenpuff
Dormitorium Renwenclow
Ukryte przejścia -uczniowie 7 klas
Posąg jednookiej wiedzmy - tylko uczniowie 7 klas
6 piętro
Galeria -uczniowie podziwiają uroki Hogwartu
Wieża północna - z wrózbiarstwa lekcjie
7 piętro
Tylko mają dostęp 7 i 6 klasy
Błonia
Chatka Hagrida - porozmawiac mozna z nim
Zakazany Las - nie wolno uczniom
Stadion do Quiditcha - tu mecze i treningi
Bijąca Wierzba -ostrożnie z nią
Jezioro - można powietkowac i popływać za zgodą
dyrektora
Ulica Pokątna
Bank Gringotta - mozna mieć skrytke
U Esy i Floresy - mozna mieć zestaw podstawowy , średni , zawansowany
Oliwander - można kupić tu rożczki
Menażeria - można tu kupić kota , zabe , sowe i szczura
Apteka - wszystko co do leczenia i i do eliksirów
Sklep z kociolkami - dostępne na razie srebny i miedziany
Lodziarnia -mozna tu kupić lody ale nie pamietam u kogo
Madame Malkine - Szata czarna robocza
Szata do quiditcha
Szta do lekcjii zielarstwa
Bar Dziurawy Kościol - mozna tu jako hotel i bar
Prrorok Codzienny -redakcja naszej gazetki
Sklep z magicznymi instrumentami dostępne teraz kufer , teleskop ,i
odwa znik do eliksirow
Ulica Śmiertelnego Nokturna - nie radzilbym
Peron 9 /3.4 -Cross Kings
Hogwart Ekspress - mozna kupić bilet
Blekitny Rycerz - staje w Londynie do Dziurawego Kotla
Hogsmeade - droga jedynie przez Hogwart -jak są wycieczki to można
Miodowe Krolestwo - słodycze inne
Wrzeszcząca Chata - dla odważnych
Klub Pojedynków -zapisy na [link widoczny dla zalogowanych]
Oto zasady

Zaklecia:
Podstawowe:
a)obronne:
protego - zaklecie tarcza
accio - przywołanie rzeczy(tyczy sie rozdzki po expeliarmus i tylko w tedy)
b)walka:
expeliarmus - rozbrojenie
Rictusempra - śmiej sie
Locomotor Mortis - zwiazanie nog
petryficus totalus - paraliz ciala

TRUDNE:
Walka:
sectusempra-rany na ciele
drętwota- zdrętwienie ciała
leviscorpus- przeciwnik wisi glowa w dol
finite incantemtam-niweluje(konczy) dzialanie innych zaklec
Zasady

1. Walka rozpoczyna się poprzez odliczanie sedziego 3, 2, 1 . W momecie
skończenia odliczania rywale rzucają na siebie zaklęcia
a) jeżeli padną dwa zaklęcia obronne walka toczy się dalej
b) jeżeli padnie zaklęcie atakujace i obronne to zaklęcie obronne musi być
puszczone maksymalnie 2 sekundy po zaklęciu atakującym
c) jeżeli padną 2 zaklęcia atakujące wygrywa to zaklęcie, które padło
pierwsze
2. Osoba która wygra 1 ture może używać zaklęć trudniejszych.
3. Cały pojedynek wygrywa osoba, która pierwsza wygra używając zaklęć
trudnych i wygra potyczke używając ich
4. Zaklęcia piszemy wielkimi literami
5. Formuły zaklęcia nie możemy kopiować, musimy je sami napisać.
Regulamin
Regulamin KP
1. Do walki przystępują 2 osoby
2. Przy każdej walce obecny jest sędzia
3. Sędzią musi być nauczyciel
4. W walce używamy zaklęć .
5. Użycie zaklęcia niewybaczalnego równe jest wydaleniem ze szkoły
6. Walkę w każdej chwili może zakończyć nauczyciel
7. W pierwszym starciu używamy wyłącznie zaklęć podstawowych, w następnych potyczkach uzależnione jest to od tego, czy wygraliśmy wcześniejszy pojedynek
8. Po rzuceniu zaklec czekamy co powie na to nauczyciel sedziujacy.
Quidditch
Mecze - ranking miedzy domami
Drużyny - z domow
Zasady
POCZĄTEK: Sędzia mówi: Gracze na miotły. i wszyscy napiszą (pełen psełdonim np.Harry Potter) wsiada na miotłe sedzia daje znać że w grze pojawił się Kafel(w Grze pojawił się Kafel) taki komenty daje do każdej piłki Wtedy gra się rozpoczyna

KAFEL: (Pełny pseudonim, np. Harry Potter) ma kafla. (Pełny pseudonim) podaje do (znowu pełny pseudonim innego gracza). Wtedy ten musi krzyknąć również ze ma kafla. (Pełny pseudonim, np. Draco Malfoy) przechwytuje kafla. Krzyczy się to wtedy, gdy gracz podaje do innego gracza, ale ten nie zdarzył jeszcze złapać. (Pełny pseudonim) strzela do bramki nr 1, 2, 3 wtedy sędzia odlicza od 3 a obrońca musi krzyknąć wtedy: (Pełny pseudonim) broni strzał (tego, kto rzucał) na bramkę nr 1,2,3

TŁUCZEK Czasami w grze pojawia się tłuczek wtedy sędzia oznajmia go taka komenda: Tłuczek leci w (pełny pseudonim). Po tym odlicza od 3 i pałkarz musi wtedy krzyknąć (pełny pseudonim) odbił tłuczek który leciał w (pełen psełdonim)

ZNICZ W pewnym momencie w grze pojawia się znicz wtedy sędzia krzyczy: Pojawił się zloty znicz i zawodnicy odliczają do 10 ale niemoże być tak że jeden szukający mówi 1 a 2 6 tylko pokolei do 10. Wtedy szukający musi krzyknąć (Pełny pseudonim) ma znicza. Wtedy mecz się kończy dróżyna wygrana dostaje tyle punktów ile zostało ustalone przez sędziego.
Plan lekcjii - nie ma
Punktacja -Gryffindor -
Slitherin -
Huffenpuff-
Renvenclow-
Rok Szkolny dopiero od wrzesnia
Uwaga !
Tu są w tym temacie lekcjie z tego menu mozna kozystać pisząć
lekcjie
Dyrektoerem jest Grzesiu Nowacki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiu nowacki
fan gry rtcw 2



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: grudziądz

PostWysłany: Śro 8:42, 16 Sie 2006    Temat postu:

nie pisać nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiu nowacki
fan gry rtcw 2



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: grudziądz

PostWysłany: Czw 7:57, 17 Sie 2006    Temat postu:

imie i nazwisko magiczne - harry potter
wiek 15
dom - gryffindor
mam 15 lat , historia
harry potter fan
od 1999 r


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiu nowacki
fan gry rtcw 2



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: grudziądz

PostWysłany: Czw 8:03, 17 Sie 2006    Temat postu:

Rozpoczecie roku odbedzie sie 2 grudnia w Welkiej Salii
teraz dyrektor jest zajety


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GRY FPP I RPG Strona Główna -> Odlotowe agentki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin